سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

بیش از 1 میلیون دانش آموز در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند

رییس سازمان مدارس غیر دولتی کشور گفت : یک و نیم میلیون دانش آموز در سال تحصیلی 95-96 در مدارس غیر دولتی در حال تحصیلند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرضیه گرد معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیر دولتی کشور در سومین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه دار با اشاره به نقش مهم مدارس  از تدوین نهایی آیین نامه اجرایی تاسیس و نظارت برمدارس غیر دولتی و تقدیم به هیات وزیران خبرداد.

تداوم طرح خرید صندلی خالی مدارس غیر دولتی برای پوشش تحصیلی دانش آموزانی که به هر علت با مشکل آموزشی مواجهند در سال تحصیلی آینده هم خبردیگر رییس سازمان مدارس غیر دولتی کشور بود.

مرضیه گرد افزود: به جز پیش دبستانی ها ، یک و نیم میلیون دانش آموز در سال تحصیلی 95-96 در مدارس غیر دولتی در حال تحصیلند.

محمدرضا جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جشنواره با اشاره به نقش مهم مدارس و مراکز غیر دولتی در ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان گفت : استان سمنان جزء استان های برتر کشور است و رتبه نخست جذب دانش آموزان پیش دبستانی مدارس غیر دولتی را دارد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی مدارس غیر دولتی استان و تجلیل از 90 نفر از منتخبین و خیران برتر مدارس ومراکز غیر دولتی استان سمنان از دیگر برنامه های این جشنواره بود.
انتهای پیام /ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.