سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساریغ

گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس

نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با برگزاری جشنواره نوجوان سالم در مدارس مازندران ترویج و گسترش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی بخشنده رئیس اداره آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 200 اثر برگزیده جشنواره ی نوجوان سالم را فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان تشکیل می دهند، گفت: جشنواره ی نوجوان سالم یکی از برنامه ریزی های مهم برای گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت اجتماعی دانش آموزان افزود: در همین راستا برحسب مشارکت اجتماعی دانش آموزان طرحی که در سایر مراکز استان ها هم برگزار شد ما هم در 10 مدرسه متوسطه اول ساری حدود 30 کلاس از هر مدرسه 3 کلاس برگزار شد.

رئیس اداره آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران هدف مشارکت اجتماعی دانش آموزان را منوط به نگاه و نگرش دانش آموزان به آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: راه حل های کاهش آسیب های اجتماعی را از نگاه دانش آموزان به خوبی منعکس کردیم. در این زمینه دانش آموزان آثار ارزنده ای را داشتند.

بخشنده خانواده را اولین نهاد در رشد شخصیتی دانست و افزود: اگر بخواهیم گامی برای کنترل آسیب های اجتماعی برداریم باید تعامل خوبی بین خانواده، معلم و دانش آموز ایجاد شود.

علی ساداتی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران گفت: اهداف مهم این جشنواره بر پایه ی ترویج فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی بود و این حجم شرکت کننده نشان دهنده ی تحقق اهداف مورد نظر است.

وی افزود: پیشگیری از آسیب های اجتماعی مختص به یک قشر خاص نیست باید با همکاری معلمان، دانش آموزان، خانواده ها و دیگر اقشار جامعه به مقابله و پیشگیری از آسیب ها بپردازیم.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.