سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛

فساد اداری مردم را عصبانی کرده است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت:فساد اداری مردم را عصبانی کرده و این فسادها هیچ گونه تناسبی با نظام اسلامی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع مردم بیرجند در محل مصلای ابوالفضلی این شهر گفت:آیت شریعت آن است که انسان به آن جایی برسد که در تحلیل و تزکیه و تربیت در قله قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه بعثت پیامبر به منظور هدایت انسان و برای اینکه انسان در این عالم و آن جهان به سعادت برسد رخ داد،افزود:بعثت رسول اکرم(ص)با عصر افرینش اسلام یکسان است.
 
حجت الاسلام  سید ابراهیم رئیسی گفت:کرامت برای انسان اصل است و دولت باید در جهت کرامت شهروندان گام بردارد.
 
تولیت آستان قدس رضوی و کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه نگرانی از فساد اداری مردم را عصبانی کرده و هر روز تیتر روزنامه ها اختلاس و فساد اداری است،افزود:تا کی باید این فساد اداری را تحمل کرد و این فسادها هیچ گونه تناسبی با نظام اسلامی ندارد.
 
وی گفت:آمار بیکاری را باید از ۱۲درصد به ۸ درصد کاهش داد و سالی حداقل یک میلیون شغل ایجاد کرد.
 
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه امکان ایجاد شغل با کرامت برای جوانان باید فراهم شود،افزود:کارگاه هایی که نیمه تعطیل است امکان راه اندازی و در مدار تولید قرار دادن آنها کاملا وجود دارد.
 
انتهای پیام/غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
اداره تشکیل شده از کیست .....!خود مردم که پشت میزشون قدرت بدست آوردند...