سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اجرای طرح دوربرگردان تقاطع فارسجین به زودی

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: اجرای پروژه دوربرگردان تقاطع فارسجین در محور تاکستان-ابهر در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جعفر قزوینیان افزود : اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است.

وی اضافه کرد : با توجه به ترانزیتی بودن این جاده و ترافیک ایجاد شده از سوی خودروهای عبوری سواری  به ویژه خودروهای سنگین و همچنین اتصال مستقیم ورودی شهر فارسجین و کارخانه شیشه به این محور، احداث این دوربرگردان در محل تقاطع باعث افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی خواهد شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل گفت : همچنین با توجه به ارتقای محور و چهارخطه شدن آن و با توجه به رفوژ کم باند احداثی نسبت به جاده موجود و مطابق آیین‌نامه طرح هندسی راه‌ها، احداث دوربرگردان ضروری است.

قزوینیان افزود: با اجرای این دوربرگردان شاهد کاهش سوانح رانندگی، تسهیل در عبور و مرور و بالا بردن ایمنی در محور مواصلاتی خواهیم بود که اهالی منطقه و کارکنان کارخانه شیشه نیز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.