سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر صنعت و معدن؛

عملیات اجرایی فاز ۳ شرکت دارویی بایر افلاک آغاز شد/ تعطیلی ۵۰ درصدی صنایع بروجرد را قبول نداریم

عملیات اجرایی فاز سه شرکت دارویی بایر افلاک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عملیات اجرایی فاز سه شرکت دارویی بایر افلاک ظهر امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز و بنا است امروز با حضور وزیر چند داروی دامی جدید رونمایی شد.

شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک بزرگترین، برجسته ترین و منحصر به فردترین شرکت داروسازی دامی در ایران و آسیا واقع شهرستان ازنا است.

این کارخانه با هدف تولید داروهای مورد نیاز بازارهای داخلی و صادرات داروهای دامپزشکی با بالاترین کیفیت موجود و با بهره‌گیری از جدیدترین فن آوری‌های روز دنیا ومتکی به تکنولوژی های پیشرفته و نوین دنیا در حوزه ی سلامت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی اعم از اروپایی و آمریکایی تاسیس شده است.

این کارخانه دارای هفت خط تولید داروئی دامی با تولید 250 قلم دارو بوده و دارای مدرن ترین ماشین آلات داروسازی مطابق با جدیدترین تکنولوژی های این صنعت است که ازاین جهت نیز در ایران و آسیا در رتبه اول قرار دارد.

 نعمت‌زاده در روند بازدید از صنایع این شهرستان در ‌ارتباط‌ با تعطیلی تعداد زیادی از صنایع در دولت یازدهم اظهار داشت: تعطیلی واحدهای صنعتی در طول این دولت را نمی‌پذیریم و همه تلاش می‌کنیم که واحدهایی که سال‌هاست راکد مانده‌اند را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: البته این طبیعت کار است و ممکن است یک زمانی به دلیل نبود بازار و یا کیفیت محصول و یا استهلاک ماشین‌آلات کار نیاز به نوسازی دارند متوقف شوند.

وزیر صنعت‌ تعطیلی این تعداد کارخانه در کشور را طبیعی دانست و تصریح کرد: انسان‌ها هم روزی به دنیا می‌آیند و پس از جوانی پیر می‌شوند و از یک صنعت هیچ‌وقت انتظار نمی‌رود که هزار سال عمر کند.

وی با رد ادعای تعطیلی 50 درصدی صنایع بروجرد بیان کرد: این آمار شماست ما آن را قبول نداریم.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.