سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: بهترین حس را در دیدار با مرکل تجربه کردم

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد یکی از بهترین حس‌هایی که تجربه کرده در زمان ملاقات با صدراعظم آلمان بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازهیل، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در مصاحبه با "آسوشیتد پرس" اعلام کرد: بهترین حسی که داشتم زمانی بود که با آنگلا مرکل ملاقات کردم.

وی افزود: "بله. شاید خنده‌دار باشد؛ اما یکی از بهترین حس هایی که داشتم زمانی بود که با آنگلا مرکل ملاقات کردم و من احساس می کنم یک نفر فریاد زد با او دست بده، با او دست بده. اما من این صدا را نشنیدم. اما خب من پیش از این با صدراعظم آلمان 4 بار دست داده ام. ما زمان زیادی را با هم گذراندیم."

دونالد ترامپ به زمانی اشاره می کرد که "آنگلا مرکل"، صدراعظم آلمان ماه گذشته میلادی به کاخ سفید سفر کرده بود. در این ملاقات مرکل از ترامپ می پرسد: آیا می خواهید دست بدهید؟

اما ترامپ در مقابل دوربین خبرنگاران نه به این درخواست پاسخ می دهد و نه به مرکل نگاه می کند. این واکنش رئیس جمهور آمریکا جنجال زیادی در رسانه های اجتماعی به پا کرد.

دونالد ترامپ در ادامه این مصاحبه افزود: من انتظار چنین حس خوبی را نسبت به صدراعظم آلمان نداشتم. زیرا ما اختلاف نظرات زیادی داریم. ما در خصوص ناتو و در مهاجران اختلاف نظر داریم. من حس بسیار خوبی داشتم و حس خوب من نسبت به سران کشورهای دیگر از جمله عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر هم مورد پسند مردم واقع شده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.