سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سفیران سلامت باید آموزش سلامت را به همسالان خود ارائه دهند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به دلیل نزدیکی و هم سن و سالی این سفیران با دوستان خود تأثیر بهتری را بر روی آن‌ها می‌گذارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرضا رئیسی  امروز در جشنواره سفیران سلامت اظهار کرد: این جشنواره در چهارمین روز از هفته سلامت برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه داشتن سلامت، افراد را از خانه‌های خود خارج می‌کند، افزود: اگر فعالیت بدنی همراه با تحصیل و تغذیه سالم باشد، فرد را سالم می‌کند و فرد می‌تواند در صحت و سلامت به جامعه خدمت ارائه کند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در گذشته بیماری‌های عفونی، سیل عظیمی از انسان‌ها را به نابودی می‌کشاندند اما در سال‌های اخیر با رشد تکنولوژی و پیشرفت‌های علمی حرکت که اساس زندگی انسان است را از او گرفته و بی‌تحرکی منجر به بیماری‌ها در افراد شده است.

وی‌ با بیان اینکه سفیران سلامت باید آموزش سلامت را به همسالان خود ارائه دهند، تأکید کرد: به دلیل نزدیکی و هم سن و سالی این سفیران با دوستان خود تأثیر بهتری را بر روی آن‌ها می‌گذارند.

رئیسی با بیان اینکه امروز از برترین‌های سفیران سلامت تجلیل به عمل خواهد آمد، ادامه داد: امسال برای اولین بار در قالب جشنواره سفیران سلامت، در هر رده تحصیلی سه نفر تحت آموزش‌های بیشتر در حوزه سلامت قرار گرفته‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ارتقای سطح آگاهی سواد بهداشتی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره بوده است، خاطرنشان کرد: خود مراقبتی، بهداشت فردی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری‌های واگیر و غیر واگیر از دیگر اهداف طرح سفیران سلامت است.



انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.