سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ژنرال دوستم به زخمی‌های سپاه شاهین خون اهدا کرد

معاون اول ریاست جمهوری به زخمی های حادثه تروریستی بلخ خون اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری پس از چاشت روز یکشنبه ضمن اشتراک در مراسم فاتحه خوانی شهدای پایگاه سپاه 209 شاهین در مسجد جامع صدارت در کابل به زخمی های رویداد تروریستی روز جمعه خون اهدا کرد.
 
مراسم ویژه فاتحه خوانی از سوی معاونیت اول ریاست جمهوری در مسجد جامع صدارت برگزار شد.

براساس معلومات دفتر مطبوعاتی معاون اول ریاست جمهوری، جنرال دوستم ضمن اتحاف دعا به ارواح شهدای سپاه شاهین یاد آور شد که این سربازان برای حراست از سرزمین و مادر وطن کمر بسته بودند که طعمه تروریستها شدند و جام شهادت نوشیدند.

معاون اول ریاست جمهوری افزود که افغانستان به صلح سرتاسری نیاز دارد و این نیاز در صورتی برآورده می شود که مردم ما در کنار همدیگر قرار گیرند و این داعیه را تحقق بخشند.

عبدالرسید دوستم خاطر نشان کرد آنانی که روز جمعه در سپاه شاهین به شهادت رسیده اند کسانی بودند که برای تأمین صلح و امنیت در کشور خویش مبارزه می کردند و قطره قطره خون آنان برای ما و همه هموطنان ما پر ارزش می باشد.

معاون اول ریاست جمهوری یادآور شد که مردم ماباید اتحاد و همبستگی خویش را حفظ کنند و برای پیروزی نیرو های امنیتی و دفاعی کشور در کنار آنان قرار گیرند.

وی گفت که افغانستان خانه مشترک همه ساکنان آن می باشد و همه حق دارند در این سرزمین در امور کشور سهم عادلانه داشته باشند.

او افزود که صلح زمانی تأمین می گردد که عدالت اجتماعی در افغانستان اعاده گردد- عدالتی که من برای برگشتاندن آن به جامعه سالهای درازی مبارزه کرده ام.


معاون اول ریاست جمهوری به مردم افغانستان هشدار داد که بیداری و هوشیاری شان را حفظ کنند و نیرو های امنیتی کشور برای این که بتوانند به درستی از عهده وظایف خویش بدر آیند، به تعلیم و تربیه و آموزش مهارت های نظامی خویش بپردازند .

همچنین منسوبین نظامی و ملکی معاونیت اول ریاست جمهوری کمپاین اهدای خون را برای زخمی های رویداد روز جمعه در پایگاه سپاه 209 شاهین به راه انداختند.

انتهای پیام/


برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.