سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز صورت گرفت

بازدید ازکارخانه هما رشتن الیگودرز و شرکت صنایع فروآلیاژ ایران در ازنا+عکس

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت از کارخانه هما رشتن در الیگودرز و شرکت صنایع فروآلیاژ ایران در ازنا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک‌روزه خود به استان لرستان به شهرستان ازنا سفر کرد و از کارخانه هما رشتن الیگودرز بازدید به‌عمل آورد.

علی مردان شیوانی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت هما رشتن الیگودرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه هما رشتن از سال 70 به‌منظور تولید پنجره و پروفیل یوپی وی سی، ورق‌های سرد و گرم فولادی با استفاده از بهترین تکنولوژی و ماشین‌آلات آلمان و اتریش ایجادشده است.

 وی به اشتغال حدود 180 نفر در کارخانه هما رشتن اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم این کارخانه را توسعه دهیم و به‌جای 180 نفر هزار و 800 نفر را مشغول کار کنیم.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت هما رشتن عنوان کرد: کارخانه در سه شیفت کار می‌کند و تولیدات آن بسیار مورد مصرف صنایع ساختمانی قرار می‌گیرد هم‌اکنون نیز تمام واحدهای ایمنی و بهداشتی آن به‌طور فعال هستند.

وی بیان کرد: میزان ظرفیت تولید پروفیل یوپی وی سی کارخانه حدود چهار هزار تن، ظرفیت تولید ورق سرد و گرم فولادی حدود دو هزار تن و حدود سه هزار تن ظرفیت پلی وود دارد.


**وزیر صنعت از شرکت صنایع فروآلیاژ ایران در ازنا بازدید کرد
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن تجارت ظهر دوشنبه به همراه استاندار لرستان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس و دیگر مسئولین از شرکت صنایع فروآلیاژ ایران در ازنا بازدید کرد.

عباس منصوریان مدیرعامل شرکت صنایع فروآلیاژ ایران گفت: این کارخانه باهدف تولید فروسیلیسیم به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه استراتژیک صنایع فولاد و چدن فعالیت خود را در سال ۷۲ آغاز کرد.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع فروآلیاژ ایران بزرگترین تولیدکننده فروسیلسیوم در خاورمیانه است، بیان داشت: میزان تولید آن ۶۰ هزار تن در سال است.

مدیرعامل شرکت صنایع فروآلیاژ ایران با اشاره به اینکه حدود ۷۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند، اضافه کرد: میزان صادرات آن در سال حدود ۲۵ هزار تن است.

منصوریان افزود: همچنین میزان ارزآوری این کارخانه ۲۰ میلیون دلار در سال است.

وی یادآور شد: محصولالت شرکت صنایع فروآلیاژ ایران به کشورهای اروپایی امارات هند و پاکستان و آسیای میانه صادر می شود.

شرکت صنایع فروآلیاژ ایران بزرگترین تولیدکننده فروسیلسیوم در خاورمیانه بوده و میزان تولید آن ۶۰ هزار تن در سال است. حدود ۷۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.


انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.