سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری بیش از دو میلیون نفر ساعت دوره ضمن خدمت ویژه فرهنگیان کرمانی

معاون پژوهش آموزش و پرورش کرمان از برگزاری 2 میلیون و 852 هزار نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه فرهنگیان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حمید رضا دعاگویی، معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: برگزاری دوره های ضمن خدمت در سال 95 نسبت به سال نود و چهار 61 درصد رشد داشته و 24 درصد هم در هزینه برگزاری این دوره ها صرفه جویی شده است.

وی به تجهیز ادارات آموزش و پرورش استان به فیبر نوری اشاره و تصریح کرد: بیش از 700 هزار ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت طی پارسال به صورت مجازی در استان برگزار شده است.

دعاگویی کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان دانست و خاطر نشان کرد : بروز رسانی و توانمندی معلمان با برگزاری دوره های ضمن خدمت نقش موثری در تحقق این راهبرد مهم دارد.

وی بر جلب مشارکت دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی در تکریم از مقام معلم تاکید کرد و افزود: بهره گیری از ظرفیت شوراها و نهادهای قانونی استانی ، منطقه ای ، محلی و مدرسه ای ، رسانه ملی ،  شورای دانش آموزی و نهادهای مردمی  با محوریت انجمن اولیا و مربیان ضروری است.

معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مراسم های تجلیل از فرهنگیان استان در سطح منطقه و شهرستان خبر داد و تصریح کرد: آیین تجلیل از معلمان نمونه استان در قالب دومین جشنواره آگیرا در خردادامسال برگزار می شود.

دعاگویی از پیشکسوتان فرهنگی به عنوان چهره های ماندگار آموزش و پرورش نام برد و افزود:  از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی در شهرستان ها و مناطق استان همزمان با هفته معلم تجلیل می شود.

وی از فعالیت 362 مدرسه با وجود یک تا هفت دانش آموز خبر داد و گفت: پوشش 100 درصدی دانش آموزان در اقصی نقاط استان در راستای تحقق عدالت آموزشی از مهمترین راهبرد های آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.