سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تایید صلاحیت بیش از 14 هزار داوطلب انتخابات شوراها در خوزستان

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده ثبت نامی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان را 14 هزار و 699 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی حسین حسین زاده، رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه 16 هزار و 913 نفر در شهرها و روستاهای استان برای این انتخابات ثبت نام کرده بودند، اظهار داشت: از این تعداد افراد ثبت نام شده، 14 هزار و 699 نفر تایید صلاحیت شدند.

وی مجموع افراد ثبت نام کرده برای انتخابات شوراهای شهر در خوزستان را 4 هزار و 55 نفر، و نامزدهای شوراهای اسلامی روستایی را 12 هزار و 858 نفر اعلام نمود.

حسین زاده بیان کرد: از این تعداد 2 هزار و 214 نفر از ادامه حضور در رقابت های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا انصراف داده و یا صلاحیت آن ها احراز نشد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان اذعان داشت: تعداد افراد انصرافی پس از ثبت نام در شوراهای شهر خوزستان 96 نفر و تعداد افراد احراز صلاحیت نشده شوراهای شهر 772 نفر می باشند.

وی گفت: همچنین 120 نفر از افراد ثبت نام شده در شوراهای اسلامی روستاها در خوزستان پس از ثبت نام انصراف دادند و صلاحیت یک‌ هزار و 226 نفر دیگر در هیات های اجرایی و نظارت احراز نشد.

علی حسین حسین زاده تصریح کرد: کسانی که صلاحیت آن ها احراز نشده از روز یکشنبه سوم اردیبهشت به مدت 4 روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به فرمانداری ها اعلام کنند.

وی بیان داشت: کلاس های آموزشی درباره انتخابات برای فرمانداران و بخشداران به صورت مستمر در حال برگزاری است، زیرا در صورت آموزش مناسب و آشنا شدن مجریان انتخابات با فرآیندها و قوانین، می توان این رویداد مهم را به خوبی برگزار کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.