سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کسب رتبه اول مسایقات گویندگی کرمان توسط جوان با استعداد ماهانی

دومین مسابقه گویندگی و مجریگری در تالار وحدت دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ فریده خالقی جوان با استعداد ماهانی در دومین مسایقه گویندگی و مجریگری کرمان  رتبه اول را کسب نمود.

با حضور ۵۰ شرکت کننده، دومین مسابقه گویندگی و مجریگری در تالار وحدت دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در این مراسم حامد حسینخانی مدیر روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه مسابقه گویندگی و مجریگری فرصتی برای استعدادیابی دانشجویان است گفت: این مسابقه سعی می‌کند تا با شناسایی افراد مستعد در زمینه گویندگی و مجریگری، آنها را به این عرصه معرفی می‌کند.

معین شعبانیان دبیر کانون رسانه اداره کل امور فرهنگی دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان نیز اظهار داشت: این مسابقه برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود که امسال از استقبال بیشتری برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 30 نفر شرکت کرده بودند گفت: دومین مسابقه گویندگی و مجریگری در دانشگاه با حضور 50 شرکت کننده برگزار می‌شود.

دبیر کانون رسانه اداره کل امور فرهنگی دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه در هر بخش گویندگی و مجریگری به صورت جداگانه سه نفر به‌عنوان برتر معرفی می‌شوند افزود: تیم داوران متشکل از زهرا استاد‌نارویی گوینده و مجری توانمند صدا و سیما، آرزو اسدیار گوینده و سردبیر واحد خبر صدا و سیما و هاشم جمهری‌خامنه از تهیه کنندگان صدا و سیما داوران این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.