سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد: المپیاکوس شایسته قهرمانی در لیگ یونان بود/ اشتباهات داوری منجر به شکست ما مقابل آ.ا.ک شد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس یونان گفت: تیم ما با تمام تیم های لیگ یونان متفاوت است و به همین دلیل برای قهرمانی در سوپرلیگ شایسته بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال المپیاکوس یونان شب گذشته با برتری پرگل 5 بر صفر مقابل جیانینا در فاصله یک هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ این کشور به قهرمانی رسید.

کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس پس از قهرمانی تیمش در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: بسیار خوشحالم که در المپیاکوس بازی می‌کنم و باید بگویم شایسته قهرمانی در سوپر لیگ یونان بودیم. تمام تیم‌های دیگر به المپیاکوس احترام می گذارند. تمام بازیکنان المپیاکوس به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می کنند.

وی درباره شادی اعضای تیم المپیاکوس پس از پایان این دیدار تصریح کرد: می خواستیم جشن قهرمانی بگیریم و برای افتخار به این قهرمانی زمان زیادی داریم. قهرمانی با المپیاکوس دومین قهرمانی دوارن فوتبال من بود.

انصاری فرد درباره میزان هماهنگی‌ خود با بازیکنان المپیاکوس بیان کرد: فکر می‌کنم که با المپیاکوس کاملا هماهنگ شده ام و درک کردم که به باشگاه اروپایی پرافتخاری آمده‌ام. تمام بازیکنان المپیاکوس در مسیر هماهنگی به من کمک کردند. هماهنگی من با سایر بازیکنان هر روز بیشتر می‌شود و در آینده بیشتر می توانم به تیمم کمک کنم.

وی درباره اختلاف امتیازی پانیونیوس تیم سابق خود با المپیاکوس اظهار داشت: به تیم پانیونیوس و تمام بازیکنان و افرادی که در این باشگاه مشغول هستند احترام می‌گذارم. پانیونیوس نخستین تیمی بود که در یونان برای آن بازی کردم و جنگیدم اما اعتراف می کنم تفاوت زیادی میان پانیونیوس وسایر تیم های یونانی با المپیاکوس وجود دارد. المپیاکوس هر سال برای قهرمانی در سوپر لیگ یونان می‌جنگد و در لیگ اروپا حضور دارد. 

مهاجم تیم المپیاکوس درباره دیدار برگشت نیمه نهایی‌ جام حذفی یونان با آ.اک گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و 90 دقیقه پیش رو داریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام تلاش خود را برای راهیابی به فینال این رقابت ها به کار می گیریم. اعتقاد دارم در بازی رفت هم مستحق پیروزی بودیم و تنها به دلیل اشتباهات داوری شکست خوردیم. با این وجود تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی برگشت جبران کنیم و به فینال برسیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.