سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش آمار کیف قاپی در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:کیف قاپی در آبادان نسبت به شش ماه سال گذشته کاهش ۷۰ درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان پلیس را حافظان امنیت عنوان کرد و گفت: در کشور ما 28 دستگاه وظیفه ی تامین امنیت را برعده دارند اما عموم مردم از نیروی انتظامی انتظار دارند تا برایشان تامین امنیت کند و این امریست که ما به آن متعهدیم.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ی پلیس پیشگیری از وقوع جرم و دستگیری مجرمان است افزود: در شش ماه نخست امسال کیف قاپی کاهش ۷۰ درصدی داشته و گشت‌های خودرویی موتوری و انسانی پلیس در طول شبانه روز فعالیت میکنند تا امنیت مردم تامین شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان همچنین از افزایش دو برابری کشف و جمع آوری سلاح خبر داد و گفت: با همراهی عشایر و مردم فهیم آبادان میزان تیراندازی‌ها کاهش داشته است.

تقی زاده زمان استاندارد برای رسیدن پلیس در سر صحنه‌ی جرم را ۱۵ دقیقه بیان کرد و افزود: اگر پلیس با تاخیر به صحنه می‌رسد دلایل مختلفی دارد و تلاش ما یان است تا این زمان به حداقل برسد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۹۷ پلیس از مردم خواست تا با دقت در کار پلیس انتقادات و پیشنهادات خود را در این سامانه ثبت کنند.

انتهای پیام/ د

کاهش 70 درصدی کیف قاپی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.