سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابهار؛

قهرمانی تیم کریکت منطقه آزاد چابهار

تیم کریکت منطقه آزاد چابهار قهرمان باشگاههای کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: تیم کریکت منطقه آزاد چابهار با شکست تیم گاز سراوان قهرمان باشگاههای کشور شد.

نصیر بارکزهی افزود: تیم منطقه آزاد چابهاردر دیدار فینال این رقابت ها با نتیجه ٢٠٥ بر ١٥٧ تیم کریکت گاز سراوان را شکست داد.

وی افزود: رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور در رشته کریکت به مدت سه روز و با حضور تیم های سازمان منطقه آزاد چابهار، تهران، اصفهان و گاز سراوان در مجموعه ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم منطقه آزاد چابهار در مجموع با کسب سه برد به مقام قهرمانی رسید و تیم گاز سراوان با 2 برد و یک باخت به مقام نائب قهرمانی نائل آمد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در این رقابت ها بازیکنان در رده های مختلف سنی حضور داشتند و نفرات منتخب زیر 16 و 19 سال به ترتیب به مسابقات آسیایی کویت و قطر اعزام خواهند شد.

بارکزهی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار توجه ویژه ای به توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران دارد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.