سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

افزایش اعتبارات صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان از افزایش افزایش 40 میلیارد ریالی سرمایه این صندوق خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،ابراهیم درویشی مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان با بیان اینکه تلاش می‌شود تا پایان نیمه اول سال جاری سرمایه صندوق از 160 میلیارد ریال فعلی به 200 میلیارد ریال برسد، اعلام کرد: امیدواریم با تامین مالی بیشتر این صندوق بتوانیم کمک بیشتری به سهامداران صندوق کنیم .  
 
ابراهیم درویشی بیان کرد: صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان مانند سایر صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی بر اساس قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی تاسیس شده است .  
 
درویشی افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استاندر سال 1385 با هدف حمایت از تولیدکنندگان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان با مبلغ 4.5 میلیارد ریال و با عضویت 71 تشکل و سهامدار شروع به کار کرد و در حال حاضر هم حدود 160 میلیارد ریال سرمایه دارد و 187 تشکل سهامداران آن را تشکیل می‌دهند و این صندوق توانسته با وجودمحدودیت منابع از بخش قابل توجهی از تولید‌کنندگان بخش کشاورزی حمایت کند.
 
 
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.