سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

توزیع کارت ورود به جلسه کنکورکارشناسی ارشد از بعدازظهر امروز

داوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد ازامروز 4اردیبهشت ساعت ۱۳ میتوانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ برای ‌۱۳۲ کد رشته‌ امتحانی‌ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۷ و ۸ اردیبهشت ‌ماه سال ۱۳۹۶ در دونوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد.

تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند و تعداد ۷۱ هزار و ۷۷۴ داوطلب علاوه بر انتخاب کدرشته امتحانی اول، علاقمندی خود را نیز به کد رشته امتحانی دوم اعلام کرده اند.

بنا به این گزارش، داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج برروی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. تمامی داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

اولین مرحله آزمون بیست و دومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با برگزاری آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶، در ۲۲ رشته برگزار می شود.

انتهای پیام/ م ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.