سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال صدقه در حاجی آباد

پارسال بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صدقه در شهرستان حاجی آباد جمع آوری شده است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مسیح الله مرادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان حاجی آباد گفت : صدقه جمع اوری شده 3 درصد بیشتر از سال 94 است.

وی افزود: این میزان صدقه از طریق ۱۶۴ صندوق بزرگ معابر ، متوسط مراکز تجاری و پنج هزار و ۳۵۶ صندوق کوچک خانگی جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان حاجی آباد گفت : صدقات جمع آوری شده در سرفصل های درمانی ، جهیزیه ، وام کارگشایی ، اشتغال ، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است .

مسیح الله مرادی با اشاره به فعال شدن سامانه پرداخت الکترونیکی صدقات افزود : در این سامانه الکترونیکی امکان پرداخت صدقه ، کمک‌های نقدی و غیرنقدی و وجوهات شرعی فراهم شده است.

وی گفت : شهروندان حاجی‌آباد می‌توانند با استفاده از سامانه جمع‌آوری صدقات با شماره #۰۷۶۶*۸۸۷۷* کمک ‌های خیرخواهانه و انسان ‌دوستانه خود را برای کمک به نیازمندان و مددجویان این نهاد پرداخت کنند .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان حاجی آباد افزود  : همچنین از طریق سامانه تلفن گویای ۰۷۶۳۲۸۸ نیکوکاران علاوه بر پرداخت انواع وجوهات شرعی و صدقه نسبت به رسیدگی به درخواست ها، انتقادات ، پیشنهادات و ثبت نام می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.
      
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.