سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

بهره برداری از شش طرح صنعتی در قزوین

از شش طرح صنعتی به صورت ویدئو کنفرانس در قزوین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ این طرح ها با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معادن و تجارت و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
 
 
در این مراسم دو طرح ملی صنعتی و چهار طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر افتتاح شد.
 
شرکت تولید انواع رزین با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۸ نفر و یک واحد تولیدی انواع فیلم پلاستیکی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۹۰ نفر از جمله طرح های افتتاح شده امروز بود.
 
 
 
همچنین یک واحد تولید انواع نئوپان با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۵۰ نفر و یک واحد تولید کننده انواع لنت ترمز با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۳۰ نفر از دیگر طرح هایی بود که امروز افتتاح شد .
 
یک واحد تولید کننده لوله و اتصالات با سرمایه گذاری ۷۲ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۹ نفر به همراه افتتاح یک واحد تولید کننده انواع لبنیات با سرمایه گذاری ۵۳ میلیارد ریالی و اشتغال زایی ۳۴ نفر از دیگر طرح هایی بود که از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.