سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کاهش 17 درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

رئیس پلیس‌ راه استان اردبیل از کاهش ۱۷ درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی این استان طی اولین ماه سال و در روزهای پیک سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت فتاحی تصریح کرد: تعداد تصادفات فوتی فروردین ماه سال گذشته ۱۲ مورد و تعداد تصادفات فروردین ماه امسال ۱۰ مورد است که نشان می‌دهد تعداد تصادفات فوتی ۱۷ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: تعداد متوفی در زمان ذکر شده طی سال گذشته ۱۳ نفر و در سال جاری ۱۰ نفر به ثبت رسیده که باز نشان می‌دهد تعداد متولی با ۳۳ درصد کاهش همراه است.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل متذکر شد: در مقابل تعداد تصادفات جرحی از ۲۵ مورد در سال گذشته به ۲۶ مورد در سال جاری رسیده و چهار درصد افزایش یافته است.

فتاحی تعداد مجروحان را نیز با افزایش ۲۱ درصدی عنوان کرد و افزود: تعداد مجروح در تصادفات فروردین ماه سال گذشته ۲۹ نفر بوده که امسال به ۳۵ نفر افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: در سه سال گذشته یعنی از سال ۹۴ تا ۹۶ به صورت مداوم با کاهش تصادفات فوتی مواجه هستیم که این مهم در سایه تلاش همگانی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی محقق شده است.

فتاحی تصریح کرد: در بررسی وضعیت تصادفات مشاهده می‌شود کنترل سرعت نهادینه شده و شدت تصادف که منجر به فوت شود با کاهش همراه است.

وی با تقدیر از مردم اردبیل اضافه کرد: در واقع فرهنگ رانندگی بهبود یافته و مردم با احتیاط بیشتری رانندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.