سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان محیط زیست در قزوین:

افتتاح بوستان محیط بان در قزوین/کاهش چشمگیر مصرف سوخت مازوت در نیروگاه های کشور+ تصاویر

بوستان محیط بان پونک قزوین با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ این بوستان با شش هزار متر مربع مساحت دارای آلاچیق، بازیگاه کودک، ست دستگاههای ورزشی، رینگ پیاده روی و اولین سرویس بهداشتی مخصوص معلولین است.
 
 

برای احداث این بوستان یک میلیارد تومان هزینه شده است.

 
 

رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: در حال حاضر سوخت مازوت در نیروگاه های کشور به حداقل رسیده است و به دنبال به صفر کردن مصرف این سوخت در کشور هستیم.

معصومه ابتکار لحظاتی قبل در حاشیه افتتاح بوستان محیط بان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر کاهش مصرف سوخت مازوت در نیروگاه های سراسر کشور به طور جدی در حال پیگیری است و به دنبال راهکاری های جدی برای حذف این سوخت از نیروگاه ها هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر با تولید گاز در نیروگاه عسلویه در حال جبران مصرف گاز توسط نیروگاه ها هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با تامین گاز نیروگاه ها مصرف سوخت مازوت را به صفر برسانیم.

 

رئیس سازمان محیط زیست تصریح کرد: امروز با تلاش های انجام شده مصرف سوخت مازوت نیروگاه شهید رجایی به حداقل رسیده است و این خبر خوشحال کننده ای برای محیط زیست محسوب می شود.

ابتکار عنوان کرد: مشکل نبود راه حل مناسب برای دفع پساب ها در تمام کشور وجود دارد که به تبع آن استان قزوین نیز درگیر این مسئله است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده به دنبال یافتن روشی دائمی برای استفاده بهینه و یا دفع این پساب ها هستیم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.