سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

كشف كالای قاچاق ميلياردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در دو عملیات پلیسی در سلطانیه و ایجرود خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر کردلو با بیان این خبر گفت: در راستای مبارزه با انواع قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور زنجان - تهران به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور ایست صادر کردند.
کردلو افزود: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق از قبیل: هشت هزارو ۱۷۶ عدد انواع مواد خوراکی و ۳۶۰ عدد ادکلن قاچاق را که در وانت پیکان جاسازی شده بود کشف کردند.
وی ادامه داد:ماموران انتظامی پاسگاه حلب شهرستان ایجرود در حین گشت زنی در داخل شهر حلب موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.
سرهنگ کردلو با اشاره به اینکه ماموران در بررسی از این خودرو تعداد ۸۶۰ ثوب البسه ۲۵ طاقه پارچه، ۶۹ دستگاه پخش خودرورا کشف کنند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: کالاهای کشف شده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.
 
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.