سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛,

انهدام باند دو نفره کیف قاپی در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از انهدام باند دو نفره قاپ زنی با خودرو و كشف 14 مورد سرقت خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "محمدرضا اميری" گفت: در پی وقوع چندين مورد سرقت به روش قاپ زنی در حوزه غرب كرمانشاه و با توجه به ميزان حساسيت موضوع، تيمی مجرب از کارآگاهان پايگاه غرب پليس آگاهی تحقيقات لازم در جهت شناسايي و دستگيري عاملان سرقت ها را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام تحقيقات ميداني و شبانه روزي و كار اطلاعاتي در نهايت مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه اي به همراه همدستش در انجام اين سرقت ها نقش داشته اند و در ارتكاب جرم از يك دستگاه خودروی پرايد استفاده مي کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به شناسايي عامل اصلي سرقت ها، تلاش در جهت شناسايي محل اختفای وی آغاز و مشخص شد كه اين متهم به اتهام نزاع و درگيري توسط يكي از كلانتري ها غربي كرمانشاه دستگير شده است، لذا با هماهنگي مقام قضائی، متهم برای بازجویی به مقر پايگاه غرب آگاهی منقل شد.
سرهنگ امیری گفت: متهم در تحقیقات فنی و علمی پلیس به انجام هشت مورد قاپ زني، سه مورد زورگیری و سه مورد كش روزني در سطح شهر کرمانشاه با همدستي يك نفر ديگر اعتراف کرد.
وی افزود: در ادامه تيم پي جويي پرونده اقدامات لازم و همه جانبه اي را در راستاي دستگيري همدست متهم انجام دادند و پس از شناسایی مخفیگاه وی، طي يك عمليات منسجم در نقطه اي از سطح شهر کرمانشاه، مجرم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی مالباختگان خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با صدور قرار صادره روانه زندان مرکزي کرمانشاه شدند.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.