سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اجرای 762 کیلومتر شبکه گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اجرای حدود 2500 کیلومتر شبکه گاز در چهار سال اخیر در این استان خبر داد و گفت: 762 کیلومتر از این طرح در سال 95 اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شمس خرم آبادی گفت: تاکنون 6600 کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده که 4100 کیلومتر قبل از سال 92 و 2500 کیلومتر نیز بعد از آن اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شرکت گاز لرستان 470 هزار مشترک دارد افزود: ظرفیت پذیرش اشتراک در روستاها به سرعت در حال افزایش است بطوری که در سال 95 ظرفیت پذیرش بیش از 30 هزار مشترک روستایی در استان ایجاد شده و با توجه به توسعه گازرسانی به روستاها در سال های آتی، این ارقام افزایش چشمگیری خواهند یافت.

وی گفت: در سال 1395 تعداد 223 روستای استان از گاز بهره مند شدند و تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی به 992 روستا رسید.

شمس خرم آبادی افزود: از این تعداد 650 روستا در دولت تدبیر و امید از گاز بهره مند شده و 3 شهر که در مناطق صعب العبور قرار دارند نیز طی این مدت از نعمت گاز بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: با اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی، کمبودهایی که در این بخش نسبت به میانگین کشوری وجود داشت مرتفع شده و امید می رود تا پایان سال 97 طرح گازرسانی به روستاهای استان تکمیل شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.