سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فرهنگیان کاشان معلمان نمونه استان اصفهان شدند

13 نفر از فرهنگیان کاشان با کسب شاخص های تخصصی جشنواره معلم نمونه استان اصفهان معلمان نمونه استان اصفهان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این فرهنگیان در جمع 900 معلم نمونه استان اصفهان قرار دارند.

علیرضا فاضل دربندی، با اشاره به حضور 764 معلم نمونه در جشنواره معلم نمونه استان اصفهان افزود: 10 نفر از این تعداد مربوط به کاشان است.

وی، تصریح‌کرد: سه نفر از مدیران مدارس کاشان نیز در بین 136 مدیر نمونهمناطق چهل گانه استان اصفهان معرفی شده‌اند.

به‌گفته‌وی، 60 نفر از فرهنگیان نیز به عنوان معلم نمونه شهرستان کاشان همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، تجلیل خواهند شد که 48 نفر در گروه معلم، هنرآموز، مراقب سلامت و مشاور، هشت نفر در گروه معاون و مدیر و چهار نفر نیز در گروه معلم یارهستند.

معاون پژوهشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان از ششم اردیبهشت شروع می‌شود و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

فاضل دربندی، هدف از برگزاری آیین های هفته معلم را افزایش مشارکت نظام تعلیم و تربیت رسمی در رشد و تعالی کشور در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، دینی و ملی به عنوان نهاد مولد سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعیو تقویت منزلت مقام علم و معلم برشمرد.

وی، در پایان آموزش و پرورش را کلید توسعه همه جانبه جامعه دانست و گفت: برای رسیدن به این جایگاه باید تکریم معلمان به عنوان فرهنگ رایج مورد توجه قرار بگیرد همان گونه که در تعالیم دینی و اخلاقی ما به آن تاکید و سفارش شده‌است.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.