سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بردخون:

بردخون به جایگاه واقعی خود نرسیده است

امام جمعه بردخون گفت: بردخون قدمتی طولانی دارد و از سال‌ها پیش به بخش تبدیل شده اما به جایگاه واقعی خود نرسیده و مسئولان شهرستان دیر باید نگاه بهتری به آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی شنبه‌شب در جمع مردم در مسجد جامع بردخون با بیان اینکه بردخون قدمتی طولانی دارد و از سال‌ها پیش به بخش تبدیل شده اما به جایگاه واقعی خود نرسیده و مسئولان شهرستان دیر باید نگاه بهتری به آن داشته باشند، اظهار داشت: تاکنون آنچنان که شایسته است انتظارات مردم عملی نشده و بر این باورند تا زمانی که به دیر وابسته هستیم وضع به همین صورت است و نباید انتظار بهتری داشته باشیم.

وی افزود: چرا برای ساماندهی جاده دیر بردخون که به جاده مرگ مشهور شده کاری نمی‌شود و اگر محور بردخون شهنیا با دست خالی احداث نشده بود شاید تا سال‌ها این کار انجام نمی گرفت.

رکنی حسینی در خصوص درخواست جذب امکانات و اعتبارات توسط مسئولان بردخون از مسئولان شهرستان و استان، اضافه کرد: نباید منتظر باشیم تا دیر برای ما کاری کند چرا که اگر می‌توانستند برای حل مشکلات خود اقدامی عملی داشتند.

امام جمعه بردخون ادامه داد: همه باید احساس مسئولیت کنیم زیرا مدیون خون‌های مقدسی هستیم که در مسیر انقلاب اسلامی و در راه خدا ریخته شده و بدانیم بر سر سفره شهدا نشسته ایم و نباید سنگ دشمن را به سینه بزنیم.

وی با تاکید بر اجرای قانون در انتخابات، ویژگی‌های کاندیداهای اصلح را اینگونه عنوان کرد: حرکت در خط ولایت، ساده زیستی و آشنایی به درد مردم، برقراری عدالت، دفاع از ارزش های اسلامی، شجاعت در برابر دشمن، دقت در تقسیم بیت المال و حق الناس

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.