سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مزاحم اینترنتی با هویت جعلی به دام افتاد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ جمالی در این خصوص گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت در بستر اینترنت از شاکی تحقیقات اولیه به عمل آمد که اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای سایبری و با استفاده از نرم افزارهای پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت می‌نماید.
 
این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و پس از تحقیقات و بررسی‌های لازم متهم شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه انگیزه متهم از مزاحمت تلفنی برای شاکی کسب منافع مالی بوده گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.
 
رئیس پلیس فتا ایلام در ادامه با بیان اینکه متهم برای این کار از سیم کارت جعلی استفاده کرده بود، گفت از عموم مردم درخواست داریم تا از اپراتورهای مختلف استعلام گرفته و در صورت وجود سیم کارت‌های ثبت نامی ناشناس به اسم آنان در اسرع وقت نسبت به قطع آن‌ها اقدام نمایند.
 
سرهنگ جمالی در پایان گفت: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آمادگی رسیدگی به شکایت شهروندان را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با هرگونه جرایم رایانه‌ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.