سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

افتتاح ، تجهیز و راه اندازی همزمان 29 پایگاه سلامت شهری

رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از افتتاح ، تجهیز و راه اندازی همزمان 29 پایگاه سلامت شهری خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بحیرایی با اشاره به تبدیل مراکز بهداشتی درمانی به مراکز خدمات جامع سلامت و تبدیل پایگاههای بهداشتی به پایگاه سلامت افزود: در مراکز و پایگاه های قبلی فقط خدمات بهداشتی و درمانی محدود صورت می گرفت ولی بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت و در راستای این برنامه ، خدمات درکلیه حیطه های سلامت جمعیت مانند برنامه های تغذیه، سلامت روان، کنترل حوادث و بلایا و مراقبتهای ادغام یافته کودکان، نوجوانان و جوانان، میانسالان و سالمندان انجام می شود.

بحیرایی ادامه داد:جهت فعال شدن ارائه خدمات به جمعیت شهر کرمانشاه تعداد 79 پایگاه سلامت مشخص گردیده که از این تعداد 50 پایگاه توسط بخش خصوصی و تعداد 29 پایگاه توسط بخش دولتی اداره می شود.

وی گفت:از تعداد 50 پایگاه بخش خصوصی تعداد 32 پایگاه تجهیز و راه اندازی شده است و مشغول به فعالیت هستند. و تعداد 8 پایگاه تجهیز شده و در یک هفته آینده شروع بکار می کند.

بحیرایی افزود: تعداد 14 کارشناس سلامت محیط و حرفه ای، 10 کارشناس تغذیه، 12 کارشناس روانشناسی، 204 مراقب سلامت شامل کاردان و کارشناس مامایی، بهداشت خانواده و بهداشت عمومی و 30 نفر خدمتگزار در طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت تا کنون جذب شده و در پایگاههای سلامت مشغول بکار شده اند.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.