سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

سفر حجت الاسلام رئیسی به زاهدان

حجت الاسلام رئیسی به زاهدان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دبیر اجرایی جمنا سیستان و بلوچستان گفت: حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین سفر تبلیغاتی خود دوشنبه عصر وارد زاهدان می شود. 

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: حجت‌الاسلام رئیسی بعد از ظهر دوشنبه وارد زاهدان می‌شود و با حضور در گلزار شهدای زاهدان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سفر حجت‌الاسلام رئیسی یک روزه برنامه‌ریزی شده، اضافه کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات مزار شهدای زاهدان  دیدار می‌کند.

خدایار بیان کرد: حضور و سخنرانی در مراسم محوری جشن مبعث در محل مسجد "بعثت" زاهدان آخرین برنامه سفر حجت‌الاسلام رئیسی در سفر به سیستان و بلوچستان است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نگاه ویژه حجت‌الاسلام رئیسی به مناطق محروم و بحث وحدت سبب شد تا ایشان استان سیستان و بلوچستان را به‌عنوان نخستین استان جهت آغاز برنامه سفرهای انتخاباتی خود انتخاب کنند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان و به‌ویژه شهر زاهدان نماد وحدت میان برادران شیعه و سنی است و برنامه‌ریزی این سفر در روز مبعث رسول اکرم(ص) که خود محور وحدت جهان اسلام محسوب می‌شود، نشان‌دهنده نگاه عمیق حجت‌الاسلام رئیسی به مقوله وحدت است.

خدایار گفت: مردم ولایت‌مدار و بصیر زاهدان می‌توانند جهت شرکت در مراسم محوری جشن مبعث و استفاده از بیانات حجت‌الاسلام رئیسی، فردا پس از نماز مغرب و عشا در محل مسجد "بعثت" زاهدان واقع در بولوار جام جم حضور یابند.

دکتر خدایار افزود: حضور در مراسم جشن مبعث در محل مسجد بعثت زاهدان و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا در گلزار شهدای این شهر جزو برنامه های سفر یک روزه وی (دوشنبه) به زاهدان است.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.