سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

رقابت 62 داوطلب برای هفت کرسی شورای شهر آباده

فرماندار آباده گفت: 62 داوطلب برای هفت کرسی شورای شهر آباده رقابت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا زارع فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان آباده گفت: بنا بر فهرست اعلامی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، 62 داوطلب تایید صلاحیت شده برای تصدی هفت کرسی شورای اسلامی شهر آباده رقابت می کنند.

زارع افزود: 69 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر آباده نام نویسی کرده بودند که از این تعداد، سه نفر انصراف خود را اعلام کردند و چهار نفر تایید صلاحیت نشدند.

وی ادامه داد: در مجموع 344 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره های عشایری در شهرستان آباده نام نویسی کرده بودند که از این تعداد تنها صلاحیت چهار داوطلب ثبت نامی در حوزه انتخابیه شهر آباده تایید نشد.

زارع بیان کرد: 61 داوطلب نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای صغاد، بهمن، ایزدخواست و سورمق نام نویسی کرده اند که همگی آنها تایید صلاحیت شده اند.

وی اظهار داشت: داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده است می توانند از سوم تا ششم اردیبهشت ماه، شکایت خود را به هیات های نظارت بر انتخابات شوراها در استان اعلام کنند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان آباده تصریح کرد: این هیات ها نیز بر اساس قانون مکلف هستند که در مدت 10 روز به شکایت آنها رسیدگی کنند و از این رو، نتیجه نهایی بررسی صلاحیت این گروه از داوطلبان 16 اردیبهشت ماه جاری اعلام می شود.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
 
آباده در 274 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.