سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسامی تیم ملی لهستان اعلام شد/ ژیگادلو در لیست دجورجی نیست!

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در حالی فهرست 21 نفره بازیكنانش برای حضور در مسابقات لیگ جهانی 2017 را اعلام كرد كه نام ژیگادلو در این لیست نیست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال لهستان یكی از حریفان ایران در مسابقات لیگ جهانی 2017 است و لهستانی‌ها این روزها در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند.  

در همین راستا، فردیناندو دجورجی، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان برای شرکت در این دوره از مسابقات لیگ جهانی والیبال، لیست اولیه خود را  اعلام کرد.

اسامی این نفرات در حالی اعلام شد كه خبری از حضور «لوكاس ژیگادلو» پاسور با تجربه لهستانی كه در تیم والیبال بانك سرمایه ایران بازی می‌كند، در لیست نهایی نیست. این در حالی است كه این پاسور بلند قد در ابتدای اردو و در بین نفرات ابتدایی از سوی دجورجی دعوت شده بود.  

نكته دیگری كه در لیست دجورجی باید به آن اشاره كرد، عدم دعوت از«متئوش میکا» است. میكا در سال‌های قبل جز تركیب ثابت تیم ملی لهستان بود اما دجورجی این بازیكن 26 ساله را برای لیگ جهانی به تیمش دعوت نكرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی در كشور لهستان باید به مصاف شاگردان دجورجی برود. لهستانی‌ها در لیگ جهانی 2016  به مقام پنجمی دست پیدا كردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.