سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دستگاه قضا یاری رسان پلیس در اجرای قانون

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه با حضور در جمع کارکنان انتظامی شهرستان گفت: دستگاه قضا یاری رسان پلیس در اجرای قانون و برخورد با مجرمان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رحمت عشقی در نشست تعاملی با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه نیروی انتظامی ضابط عام قضایی محسوب می شود، افزود: پلیس با انجام درست امورات قضایی نقشی تعیین کننده در تسهیل مشکلات مردم دارد و همراهی و همدلی دستگاه قضا با نیروی انتظامی ضامن اجرای موفق مأموریت های پلیس است.

وی ضمن قدر دانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان، گفت: ماموران نیروی انتظامی با ایثار و فداکاری ،نعمت امنیت و آرامش را به جامعه ومردم هدیه می دهند و دستگاه قضا در کنار این نیرو برای کاهش آسیب ها،جرایم و دستگیری مجرمان قدم بر می دارد.

در ادامه سرهنگ شعبان محمد پور خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: تعاملات سازنده بین دستگاه های مختلف فرصت مناسبی برای رسیدن به اهداف مشترک و در راس آن امنیت اجتماعی مطلوب است.

سرهنگ محمدپور در بخش دیگری از سخنان خود از نیروی انتظامی به عنوان خط مقدم مقابله با مخلان نظم و امنیت نام برد و گفت: بزرگترین ارزش و سرمایه برای این ایثارگیر ها و جانفشانی ها رضایت مندی مردم از آرامش و آسایش به وجود آمده در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه افزود: تعاملات دستگاه قضا و نیروی انتظامی در سطحی بسیار خوبب برقرار شده است و امیدواریم در سال جدید نیز به بهترین شکل و در بالاترین سطح این روند ادامه پیدا کند تا شاهد امنیتی پایدار در جامعه باشیم .

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.