سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

انهدام باند کلاهبرداری در قزوین

کلاهبرداران فروش خودرو‌های خارجی به دام قانون افتادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فرمانده انتظامی استان گفت: افرادی در یکی از نمایشگاه‌های شهر قزوین با این بهانه که خودرو‌های های خارجی را بدون گمرگ از چابهار وارد می‌کنند و زیر قیمت بازار به فروش می‌رسانند، خریداران را تطمیع می‌کردند.
 
 
 
 
 
سردار محمودی افزود: این کلاهبرداران با دریافت پول، خودرو را بعد از مدتی بدون ارائه سند تحویل مشتریان می‌دادند.
 
وی اضافه کرد: با بررسی و تحقیقات انجام گرفته مشخص شد هیچ خودرویی از "چابهار " بدون پرداخت عوارض گمرگ توسط کلاهبرداران وارد نشده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: کلاهبرداران پس از دریافت پول، خودروی خارجی خود را تحویل خریدار می‌دادند و پس از گذشت مدتی مالک خودرو با اخذ دستور قضایی توقیف خودرو، خریداران را به انعقاد قولنامه اجاره‌ای به بهانه مشخص شدن تکلیف خودرو و انتقال سند تهدید می‌کردند.
 
وی با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه گفت: متهمان از سه شهروند به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.

به گفته فرمانده انتظامی استان ، متهمان در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به بزه و جرم انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و قرار مناسب قانونی برای آنان صادر شد.

سردار محمودی از شهروندان خواست: افرادی که به این شیوه و شگرد از آن‌ها کلاهبرداری شده است برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.