سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوگوی اولیه برندهای معروف به چه شکل بوده است؟

هر کدام از شرکت‌های بزرگ که امروز به برندهای معروفی تبدیل شده‌اند دارای لوگو شناخته‌شده‌ای هستند که از ابتدا به شکلی که امروز می‌بینید نبوده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لوگو نمادی است برای بیان یک عبارت یا القا کردن یک موضوع و معمولاً به‌عنوان معرِف یک شرکت یا محصول به‌کار می‌رود. طراحان لوگو اغلب سعی می‌کنند با بهره‌گیری از نمادهایی در عین سادگی بیشترین مطلب و مفهوم را از طریق آن منتقل کنند. هر شرکت یا کارخانه‌ای با شروع به کار خود لوگویی خاص را طراحی می‌کند تا با آن شناخته شود و معمولا اینگونه است که به مرور زمان تغییراتی در آن ایجاد  و به‌اصطلاح آن را تکمیل می‌کند. تصاویر زیر لوگوی اولیه و فعلی برخی شرکت‌‌ها و فروشگاه‌های معروف است. می‌توانید روند تغییرات ایجاد شده در آن را مشاهده کنید.
 
 

 
لوگوی شرکت اپل 

 
 
لوگوی شرکت کانن (تاسیس 1933)
 
 

 لوگوی شرکت جنرال الکتریک (تاسیس 1892)

 لوگوی بریتیش ایرویز (تاسیس 1973)
 

 
لوگوی شرکت شِل (تاسیس 1900) 
 
 

 
لوگوی شرکت کُداک (تاسیس 1907) 
 
 

 
لوگوی شرکت زیراکس (تاسیس 1948)

 

 لوگوی نیسان
 
 

 لوگوی موزیلا فایرفاکس (تاسیس 2002)
 
 

 لوگوی شرکت مایکروسافت (تاسیس 1975)
 
 

 لوگوی مک‌دونالد (تاسیس 1940)
 
 

 لوگوی مزدا (تاسیس 1934)
 
 

 لوگوی لِگو (تاسیس 1935)
 

 لوگوی Lays (تاسیس 1965)
 
 

 لوگوی کُداک (تاسیس 1907)
 
 

 لوگوی IBM (تاسیس 1889)
 
 لوگوی دیسکاوری چنل (تاسیس 1985)
انتهای پیام/
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.