سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی در همایش فرماندهان، بهداشت و سلامت سپاه:

باید قدرتی عظیم بسازیم تا سیاست های دشمنان را دفن کنیم/ رهبری عظیم الشان مانند ما زندگی می‌کنند و من از نزدیک شاهد این بوده‌ام

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اهمیت قدرت، گفت: باید قدرتی عظیم بسازیم تا سیاست دشمنان را دفن کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار  سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه  در همایش فرماندهان، بهداشت و سلامت که در سالن همایش‌های امام علی مجموعه فرهنگی غدیر برگزار شد با اشاره به اینکه نیروی‌زمینی قدرتمند و شرافتمند سپاه کارآمدی خود را در عرصه‌ها نشان داده است، اظهار داشت: نیروی‌زمینی سپاه افتخارات گسترده‌ای را در جبهه‌های مقاومت اسلامی و دوران دفاع مقدس  آفریده است. 

وی افزود: فرماندهان سپاه گردهم آمدند تا یکی از ارزشمندترین افتخارات را بیافرینند. 

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: فرماندهی یک قلمرو همه جانبه از تعهدها و مسئولیت‌ها است. نیت و ذهن و اراده فرمانده تجلی‌گاه اراده‌ای است که یک سازمان به آن معتقد است و فرماندهی جریان تفکر و اندیشه و احساس و عاطفه، برنامه ریزی در درون سازمان است. ما فرماندهان تنها به فکر آمادگی رزم نفرات نیستیم بلکه نسبت به محیط و شئون و ارکان زندگی و بهداشت و امادگی پاسداران خود مسئولیم. 

وی با بیان اهمیت شناسایی مسئولیت‌ها یادآور شد: مسئولیت‌های یک فرمانده برش‌پذیر نیست و کامل هستند. 

سردار سلامی تاکید کرد: ما با بسیاری از دشمنان هنوز درگیریم و برای ناامید کردن مقامات و دفن سیاست‌های آن‌ها نیازمند ساختن قدرتی عظیم هستیم. قدرتی که بر اراده و عظم و پیکره مادی و روحانی انسان‌ها استوار است. 

جانشین فرمانده کل سپاه گفت : تفاضل ما با سایر نیروهای مسلح در این است که بعضی ارتش‌ها از ما عظیم‌تر و مدرن‌تر و حجیم‌ترند اما در بعد انسانی ما برتریم. انسان‌ها در سپاه مهم‌ترند و اولویت اول و دوم و سوم ما نیروی انسانی است. 

وی با برشمردن ابعاد اهمیت نیروی انسانی در معادلات منطقه‌ای افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا واقعیت تحقق یابد و در غیر اینصورت ما نمی توانیم به موفقیت برسیم. 

سردار سلامی گفت: نیروهای مسلح نمی‌توانند بر انسان‌های معمولی تکیه کنند چرا که انسان های معمولی واقعیت‌های معمولی رقم می زنند و ما می‌خواهیم فراتر از این عمل کنیم. 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اهمیت ارگونومی ساخت قایق‌های تندرو یادآور شد: اگر در این زمینه دقت نشود خستگی دینامیک و آسیب را به همراه خواهد داشت. 

وی گفت : ما باید از سربازان آمریکایی و تکفیری‌ها بسیار قوی‌تر باشیم. ساختن پادگان‌های زیبا و با نشاط در این زمینه بسیار مهم است. 

سردار سلامی با اشاره به وضعیت کنونی کشور و محاصره اقتصادی عنوان داشت: باید آرامش روانی نیروها را در نظر داشته باشیم و از سخت‌گیری غیر ضروری اجتناب کنیم. با زیر دستانمان در عین اینکه جدی و سخت‌گیر باشیم باید خوش خلق باشیم و تخریب هویت و شخصیت نکنیم. اجازه ندهیم که انسان ها تخریب شخصیت شوند و دیگر ساخته نشوند. 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اهمیت حضور فرماندهان در شرایط سخت در کنار نیروها تاکید کرد و بیان داشت: رهبر عظیم الشان مثل ما زندگی می کنند (ساده زیست هستند) و من از نزدیک شاهدم. 

وی ادامه داد: اگر رزمایش انجام می دهیم باید مراقب محیط زیست نیز باشیم و در بهداشتی کردن همه زمینه‌ها چون مواد غذایی باید رعایت کنیم.  


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.