سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 16 طرح حوزه سلامت، هفته سلامت در دشتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی گفت: 16 طرح با اعتبار بیش از 125 میلیارد ریال در هفته سلامت در این شهرستان افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر اصغر بحرانی با اشاره به اینکه در 4 سال گذشته 300 میلیارد ریال در حوزه سلامت در شهرستان دشتی سرمایه گذاری شده است افزود: در هفته سلامت 16 طرح با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 7 طرح نیز آغاز می‌شود.

وی با برشمردن طرح های در دست افتتاح ادامه داد: سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان زینبیه خورموج که با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیارد تومان و طرح توسعه، نوسازی و تجهیز اورژانس بیمارستان زینبیه خورموج با زیربنای هزار متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت و دو واحد اقامتگاه پزشکان شهر بادوله با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان، اقامتگاه شش واحدی پزشکان متخصص بیمارستان زینبیه با اعتبار یک میلیارد تومان، ساخت و تجهیز 5 خانه بهداشت در روستاهای سنا، درویشی، گنخک، لاور شرقی و کردوان علیا با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان و ساخت و تجهیز دو پایگاه سلامت شهر شنبه و ناخکی شهر خورموج با اعتبار 700 میلیون تومان از دیگر طرح‌های در دست افتتاح است.

دکتر بحرانی گفت: ساخت و تجهیز اقامتگاه چهار واحدی مرکز خدمات جامع شهر کاکی، ساخت و تجهیز کلینیک دهان و دندان شهر خورموج، نوسازی انباردارویی، سالن کنفرانس بهداشت و زمین چمن مصنوعی و ساخت دو خانه بهداشت در زیارت ساحلی و وراوی با اعتبار 80 میلیارد ریال از طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها در هفته سلامت آغاز می شود.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.