سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام بزرگ:

پرچمداری کاروان ایران افتخار بزرگی است/ دلیل انتخابم را نمی دانم

ملی پوش تیراندازی گفت: پرچمداری کاروان ورزشی ایران دربازی های کشورهای اسلامی افتخاری بزرگ است که در عرصه ورزشی نصیبم شده است.

مه لقا جام بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره انتخابش از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در بازی های کشورهای اسلامی تصریح کرد: پرچمداری کاروان ورزشی در مسابقات بین المللی آرزوی هر ورزشکاری است و انتخاب من به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی افتخاری بزرگ است. 

وی افزود: امیدوارم نماینده خوبی برای ورزش کشورم در این بازی ها باشم و نه تنها به عنوان پرچمدار ایران در این رقابت ها بلکه در رشته تیراندازی نیز موفق به کسب مدال شوم و با دعای مردم افتخاری دیگر برای کشورم بدست آورم.

ملی پوش تیراندازی افزود: از مسؤلان کمیته ملی المپیک که این افتخار را به من دادند تشکر کنم همه تلاشم را می کنم تا در این بازی ها بهترین مدال را کسب کنم اما از دلیل انتخابم و یا اینکه چرا به جای احمدی که گزینه پرچمداری بود، انتخاب شدم بی خبر هستم.


جام بزرگ درباره وضعیتش در اردوی تیم ملی گفت: به دلیل مصدومیت دیرتر از دیگر ملی پوشان به ترکیب تیم اضافه شدم. متاسفانه چند ماه گذشته به مشکلاتی که برایم بوجود آمد موفق به حضور در اردو تیم ملی نشدم. در حال حاضر با رفع مصدومیت همراه دیگر ملی پوشان تمرین می کنم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیراندازی از رشته هایی است که می تواند مدال های خوشرنگی در بازی های اسلامی کسب کند و با توجه به آمادگی ملی پوشان به طور قطع بهترین مدال های را کسب خواهیم کرد. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.