سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بخش‌خصوصی نیازمند امنیت برای سرمایه‌گذاری است

نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی باید برای آوردن سرمایه خود به تولید، احساس امنیت کند و این رویدادی است که تنها با همکاری دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه صورت پذیرد.

شمس الله شریعت نژاد نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: دولت باید دست از محافظه کاری برداشته و از منابع وسیع موجود خدادای در کشور در جهت افزایش اشتغالزایی بهره ببرد.

وی در ادامه افزود: جهت افزایش اشتغال جوانان در جامعه  دو راهکار وجود دارد، اول اینکه از منابع غنی همچون معادن و جنگل‌ها بهره برداری شود و دوم با ورود دانش فنی و تکنولوژی به تولید پایداری که مدنظر اقتصاد مقاومتی است ، دست یابیم.

نماینده کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم شکسته شدن فضای کنونی در اقتصاد کشور ، تصریح کرد: از ظرفیت‌های موجود به دلیل محافظه‌کاری بهره برداری نشده است به عنوان مثال در ده سال گذشته با وجود 2 میلیون هکتار جنگل در مناطق شمالی کشور، حتی یک پارک جنگلی نیز به بهره برداری نرسیده است.

وی همچنین اظهار داشت: در حوزه معادن، کشاورزی، دریا و مرزی باید از مزیت‌هایی که برای ما الویت دارد، استفاده کنیم تا هزینه‌های تولید را کاهش دهیم.

شریعت نژاد در پایان تأکید کرد: بخش خصوصی باید برای آوردن سرمایه خود به تولید، احساس امنیت کند و این رویدادی است که تنها باهمکاری دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه صورت پذیرد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.