سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

توزیع روزانه ۸۰۰ هزار لیترفرآورده نفتی در منطقه شاهرود

این فرآورده های نفتی به مراکز صنعتی و عمده شهرستان شاهرود وشهرهای میامی، بسطام، اسفراین و بجنورد ارسال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حسن سعیدی رئیس انبار نفت شرکت فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: انبار منطقه شاهرود به سبب‌ مجاورت با بزرگراه حرم‌ تا حرم یکی از حساس ترین انبارها از لحاظ ذخیره سازی و توزیع فرآورده های نفتی در کشور است.

وی به قابلیت ذخیره سازی قابل توجه انواع فرآورده های نفتی در مخازن این انبار اشاره کرد و ادامه داد: انبار نفت شاهرود با دارا بودن مخازن ذخیره سازی فرآورده و قابلیت نگهداشت بنزین، نفتگاز، نفت سفید و نفتکوره، تمامی مراکز صنعتی و مجاری عرضه مشخص شده را از نظر ارسال فرآورده، تحت پوشش خود قرار می دهد.

رئیس انبار نفت شرکت فرآورده های نفتی منطقه شاهرود درباره چگونگی مقدار فرآورده های ارسالی، تصریح کرد : با نصب دقیق ترین میترها در بارگیری درصد خطاهای کمیت فرآورده  تقریبا به صفر رسیده که این مهم اطمینان خاطر تمامی مشتریان اعم از مجاری عرضه و عمده را فرآهم کرده است.

سعیدی همچنین از تامین سوخت هوایی ارگانهای نظامی و امدادی خبر داد و اظهار داشت : سوخت هوایی مورد نیاز در انبار نفت منطقه شاهرود در شرایط کاملا ویژه نگهداری می شود و برای مصارف هوایی از جمله اورژانس هوایی، امدادی و نظامی با مجوزهای لازم به بیمارستانها و ارگانهای نظامی عرضه می شود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقـه شاهرود دریافت، ذخیره سازی و توزیع فرآورده های نفتی به مصرف کنندگان عمده کشور را برعهده دارد.

انتهای پیام / ذ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.