سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

شمارش معکوس برای انتقال فیبر تلفن ثابت به شهرک صنعتی بابلسر

تا پایان اردیبهشت امسال فیبر تلفن ثابت به شهرک صنعتی بابلسر انتقال می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسد فرماندار شهرستان بابلسر از برگزاری منظم و مستمر جلسات پیگیری انتقال خطوط تلفن ثابت به شهرک صنعتی هر پانزده روز یکبار خبر داد و گفت : شمارش معکوس انتقال فیبر تلفن ثابت شهرک صنعتی آغاز شد و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد، شرکت مخابرات استان مسئولیت نقل و انتقال فیبر خطوط را در یک مسیر ۳ کیلومتری بر عهده گیرد.

وی افزود: هیات امنای شهرک صنعتی نیز متعهد شد تا همه هزینه‌های مربوط به حفاری، مرمت و بازسازی را با کمک سرکت خدماتی شهرک، به انجام برساند.

فرماندار شهرستان بابلسر از تعهد طرفین جهت اجرا و اتمام این طرح تا پایان اردیبهشت امسال خبر داد.و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با شرکت ارتباطات سیار استان مازندران، هفته آینده، مدیر این شرکت جهت آگاهی از وضعیت آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه شهرک صنعتی شورک از این محل بازدید خواهد داشت.

اسد با اشاره به فعالیت دو شهرک صنعتی در منطقه میرود و شورک در این شهرستان، تأکید کرد: بابلسر به سبب دارا بودن جاده ترانزیتی می‌تواند با شرط فراهم شدن زیرساخت‌های توسعه مراکز صنعتی، در جایگاه مطلوبی در سطح استان و کشور قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه امروزه سیستم ارتباطی از طریق خطوط ثابت تلفن به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌ها در مراکز تولیدی محسوب می‌شود، گفت: برخی از تولیدکنندگان به علت عدم برقراری ارتباطات تلفنی با سایر کارخانجات کشور، متحمل هزینه‌های جبران ناپذیری شدند که رفع این مهم، مستلزم مشارکت تمامی ارگان‌های مسئول است.

فرماندار شهرستان بابلسر به رفع مشکلات مربوط به خطوط گازرسانی، آب و برق شهرک صنعتی شورک اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های مستمر در دولت یازدهم، شاهد رشد و توسعه زیرساخت‌ها در مجموعه شهرک‌های صنعتی بودیم که این امر باید به عنوان یک شاخص مثبت در رونق اقتصادی شهرستان مورد توجه همگان قرار گیرد.

با حضور سید علی اسد جلسه هماهنگی با حضور مهندس اسحاقی معاون اداره کل مخابرات استان، مهندس امینی مدیرعامل شهرک صنعتی استان و هیات امنای شهرک صنعتی شورک در جهت انتقال فیبر تلفن ثابت برگزار شد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.