سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پایان بررسی صلاحیت نامزدها؛

ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای شوراها در استان مرکزی

نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای استان مرکزی به هیات های اجرایی شهرستان های استان مرکزی ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کریمی سخنگو و عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی گفت: بررسی صلاحیت نامزدها روز پنجشنبه پایان یافت ونتیجه بررسی امروزاول اردیبهشت ماه به هیات های اجرایی شهرستان های استان ابلاغ و این نتایج دوم اردیبهشت به صورت محرمانه توسط هیات اجرایی ذیربط به داوطلبان هر شهرستان اعلام می شود.
کریمی افزود: نامزدهایی که صلاحیت آنان تایید نشده، از سوم تا ششم اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند مراتب اعتراض خود را به هیات های نظارت تحویل دهند و هیات نظارت هم پس از بازنگری، پاسخ این اعتراض ها را در تاریخ 17 اردیبهشت به هیات اجرایی ابلاغ می کند و سپس توسط هیات اجرایی به معترضان بیان کنند.
وی اضافه کرد: اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستادر استان مرکزی از18 تا 20 اردیبهشت ماه منتشر می شود و دستگاه های الکترونیک اخذ رای نیز در این تاریخ در شهرستان های خمین و خنداب با نظر هیات نظارت مستقر می شوند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمان تبلیغات نامزدهای تایید صلاحت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برابر تقویم انتخابات شوراهای اسلامی از 21 تا 27 اردیبهشت ماه است و 28 اردیبهشت ماه هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.
کریمی افزود: هیات های نظارت در بخش ها، شهرستان ها و استان مرکزی در مدت زمانبندی های قانونی پیش بینی شده نظرات خود را در مورد بررسی و رسیدگی به صلاحیت نامزدها ارایه می کنند و تنها ملاک برای اظهار نظر پیرامون صلاحیت های نامزدها نیز شرایط مندرج در قانون و نتایج استعلام انجام شده از مراجع قانونی ذیربط است.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ب29 اردیبهشت برگزار می شود.
انتهای پیام / ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.