سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگیری متخلف شکار و صید همراه با اسلحه و ادوات در آران و بیدگل

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل از دستگیری یک متخلف شکار و صید همراه با اسلحه و ادوات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اللهیار دولتخواه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارش مخبران محلی مبنی بر تخلف شکار و صید، عوامل یگان حفاظت این اداره با همکاری پلیس نسبت به دستگیری متخلف شکار در شهر ابوزیدآباد در بخش کویرات آران و بیدگل اقدام کردند.

وی بیان کرد: از نامبرده دو قبضه سلاح شکاری قاچاق شامل یک قبضه گلوله زنی قاچاق، یک قبضه مجوزدار، 115 پوکه فشنگ، سه دستگاه دوربین چشمی، سه دستگاه دوربین تفنگ و اجزای شکار کشف وضبط شد.

وی ادامه داد: اجزای شکار مربوط به یک راس کل وحشی و یک راس قوچ وحشی نیز کشف و ضبط شد و در نهایت پرونده وی پس از تکمیل جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان آران و بیدگل دارای یک پناهگاه حیات وحش است که این منطقه در شمال شرقی شهر ابوزیدآباد و بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل واقع است.
پوشش گیاهی بسیار مناسب، منابع آبی فراوان و وجود چشم اندازهای بسیار زیبا و منحصر به فرد از جمله ویژگی های پناهگاه حیات وحش یخاب است که این ویژگی ها سبب شده که این منطقه زیستگاه گونه های جانوری همچون کل و بز، قوچ و میش، جبیر، گرگ، کفتار، گربه شنی، کاراکال و خرگوش باشد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.