سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مهرتایید رهبرانقلاب بربرنامه های اقتصاد مقاومتی کرمان

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ازتایید برنامه های اقتصاد مقاومتی کرمان توسط رهبر انقلاب خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمید ذکاءاسدی در نخستین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان در سال 96، گفت:مقام معظم رهبری که مبتکر اقتصاد مقاومتی هستند، بر کارهای انجام گرفته
در استان کرمان مهر تایید زدند و این برای مدیران استان بسی افتخار است.
 
حساس ترین مراحل انتخابات یعنی تعیین هیئت های اجرایی و نظارت در امنیت و سلامت کامل و با توجه به مرّ قانون و اتخاذ بی طرفی از سوی ارگان های دولتی و حکومتی سپری شده است.
 
وی از مدیران درخواست نمود با رعایت قانون و تدبیر با کارمندان رفتار کنند تا امنیت روانی جامعه دچار خدشه نشود و یادآورشد: باید جامعه علاوه بر داشتن امنیت، احساس امنیت کند و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری باید همه پای صندوق های رای حضور یابند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به پذیرش استعفای مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب در پی تنبیه بدنی دانش آموز در روزهای گذشته، تصریح کرد: زمانی که دولت وارد عمل می شود، برای این است که دولت و حکومت در مقابل عمل خلاف قانون که صورت گرفته، حساسیت دارد.
 

 
وی در ادامه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در دولت یازدهم در استان کرمان با اشاره به ایجاد 8 هزار و 200 شغل طی یکسال گذشته در حوزه بانوان، گفت: آغاز کار صدور روادید فرودگاهی که امروز در کرمان صورت می گیرد، روند سرمایه گذاری خارجی و بحث گردشگری را تسهیل می بخشد.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.