سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی راه سه روستای خسارت دیده از سیل در مراغه

پس از شش روز راه مسدود شده از سيل سه روستا در مراغه دوباره بازگشايي شد .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه در جلسه مدیریت بحران مراغه گفت:پس از سه روز تلاش ماموران راهداری راه روستاهای یایشهر، هریس و صومعه دوباره بازگشایی شد و هم اکنون رفت آمد به این روستا‌ها جریان دارد.
 
ظفر محمدی افزود: از امروز کار لایروبی رودخانه‌ها، بازسازی پل‌ها، راههای روستایی، جاده بین مزارع و انهار سنتی با اعزام ماشین آلات و دستگاههای سنگین ارتش، سپاه و شهرداری آغاز شده است.
 
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به خسارت‌های وارد شده به مناطق روستایی این شهرستان در اثر سیل اخیر گفت: بر اساس برآوردهای اولیه ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت مالی به روستاهای این شهرستان وارد شده است.
 
محمدی اضافه کرد: در این شهرستان حدود ۱۰۰ هکتار از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی واقع در مسیر رودخانه‌های اصلی بر اثر سیل اسیب جدی دیده است.
 
وی گفت:: خانه‌ها و راه‌های دسترسی به روستاهای این شهرستان از جمله یایشهری، کرده ده، قراتلو، بیانلوجه، کهلان، کوسه صفر، احمد آباد و برخی دیگر از روستا‌ها آسیب وارد شده است.
 
وی با بیان اینکه براثر سیل در روستا‌های مراغه ۱۰۰ واحد مسکونی ۱۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده است خواستار اختصاص اعتبارات و تسهیلات لازم برای بازسازی این خانه‌ها شد.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.