سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

صدور 207 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور

207 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در سال اخیر در استان صادر شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛فهیمه مهمان نواز مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه اعتبار درج شده در تاییدیه های آسانسور، یک ساله است،گفت : عقد قرارداد نصب و راه اندازی و همچنین سرویس و نگهداری آسانسور تنها با شرکت های معتبر و دارنده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است .

وی افزود : سرویس و نگهداری مستمر آسانسور باید توسط شرکت های مجاز انجام شود و همچنین بازرسی ادواری سالیانه باید توسط شرکت های تاییدصلاحیت شده سازمان ملی استاندارد صورت گیرد.

مهمان نواز اظهار کرد : در صورت انجام نشدن این اقدامات، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی متوجه مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه است.

وی تصریح کرد : مالکان و مدیران ساختمان ها باید پیش از اتمام تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور، برای انجام بازرسی ادواری و تمدید اعتبار تاییدیه مذکور به اداره کل استاندارد مراجعه کنند .

وی گفت: صدور گواهینامه پایان کار ساختمان‌‌های دارای آسانسور منوط به دریافت تأییدیه مذکور از سوی اداره کل استاندارد استان و ارائه آن به شهرداری است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.