سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

استاندارد سازی جایگاه‌های سوخت استان

96 درصد از جایگاه‌های سوخت کهگیلویه وبویراحمد استاندارد سازی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با اشاره به اینکه 28 جایگاه سوخت بنزین و 27 جایگاه سوخت CNG در استان فعال است گفت: این جایگاه‌ها کار سوخت‌رسانی به 250 توزیع  کننده عمده مواد سوختی در مناطق مختلف استان را نیز به عهده دارند.

مسعودی نصب دوربین مدار بسته، بیمه خطر، نصب سنسورهای آتش و دود، نصب شیرهای اطمینان و کالیبره، نصب گیت‌های فشار و دما، رفع نشتی روغن از کمپرسورها و نصب شیر جریان اضافی برای مقابله با زلزله را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده برای استاندارد سازی جایگاه‌های سوخت در استان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ نفتی استان سرکشی و بازدید از جایگاه‌ها و انجام آزمایش های کیفی و کمی از فرآورده‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه عنوان کرد و افزود: سال گذشته دو هزار و 896 مورد کنترل کمیت و هشت هزار و 799 مورد نمونه گیری نیز انجام گرفت.

مسعودی در پایان با اشاره به بروز برخی اتفاقات ناخوشایند در جایگاه‌های سوخت ادامه داد: حضور سرنشین در خودرو از معضلات در عرضه سوخت CNGاست که با وجود هشدارهای ایمنی، برخی افراد با این اقدام  موجب بروز اتفاقات ناگوار می‌شوند.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.