سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات مالی تمرکز بازیکنان را بر هم زده است؛

نعمتی نژاد:سه امتیاز بازی فردا در اهواز می‌ماند/دیدار مقابل فولاد بازی حیثیتی است

مربی تیم استقلال خوزستان گفت: با توجه به این که دیدار فولاد و استقلال خوزستان در اهواز برگزار می شود سه امتیاز بازی فردا در اهواز خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان،گفت: بازی فردا شرایط خاص خودش را دارد. دیدار مقابل فولاد بازی حیثیتی است. امیدوارم فردا هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند از بازی زیبای دو تیم لذت ببرند. تیم ما این روزها از شرایط مناسبی برخوردار نیست و تمرکز بازیکنان بر هم خورده است. به بازیکنان اعلام کردیم تیم فولاد از کادرفنی و بازیکنان توانمندی در ترکیب تیمش برخوردار است. از فولاد شناخت کاملی داریم و باید با تمرکز بالا به میدان مقابل این تیم بازی کنیم.
 
وی افزود: خوشبختانه در این دیدار مصدوم و محروم نداریم و مطمئن باشید با توجه به این که این بازی در اهواز برگزار می شود سه امتیاز بازی فردا در اهواز می‌ماند.
 
مربی استقلال خوزستان در پایان در مورد مشکلات مالی این تیم،اظهار داشت: متاسفانه در حالی که کمتر از سه هفته به پایان لیگ باقی مانده بازیکنان پول زیادی دریافت نکردند و همچنین از وضعیت سال آینده خود هم اطلاع چندانی ندارند. بازیکنان دیروز تصمیم گرفتند بدون توجه به مشکلات فعلی کار خود را ادامه دهند و به خیلی از مسائل بی توجه باشند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.