سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی مازندران در پیامی فرا رسیدن هفته ناجا به کارکنان و مردم شریف استان تبریک گفت:.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی استان مازندران با الهام از آموزه‌های الهی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال " حمایت از کالای ایرانی" نام گذاری گردید، تلاش دارد با برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت دقیق بر اجرای مأموریت و وظایف محوله با الهام از رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) امنیت پایدار را در استان به منصه ظهور برساند.

امنیت پایدار ره توشه تعالی فردی و سازمانی با تاکید بر جنبه‌های دینی اعتقادی و به روز بودن در تأمین نظم و امنیت جامعه است که در سایه امانتداری، تلاش مقتدرانه، حمایت و هوشیاری مسئولان، کارکنان و پشتیبانی خانواده محترم آنان و مشارکت تمامی دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار اجتماعی محقق می‌گردد.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای ارزیابی مجدد فعالیت‌های سازمان پرافتخار نیروی انتظامی و ارائه کارنامه یکساله به عموم مردم تا با ارتقاء محاسن، رفع معایب و پیگیری نواقص، شاهد شکوفایی هر چه تمام‌تر در ارائه خدمت صادقانه به هم میهنان عزیزمان باشیم.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با گرامی داشت هفته ناجا و آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی فرماندهان، مسئولان و کارکنان خدوم انتظامی استان، از تلاش، جدیت، ایثار و فداکاری تمامی همکاران و خانواده محترم آنان که با همراهی و صبوری خود نقش موثری در ارتقاء نظم و امنیت جامعه ایفاء کرده اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی، شهدای عرصه امنیت و شهدای مدافع حرم را که درس فداکاری و ایثار را از مکتب سالار شهیدان آموختند و ادای احترام می‌کنیم به خانواده معظم آنان که چشم و چراغ این ملت و نمادی از استقامت و فداکاری هستند.

توفیق خدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را از درگاه احدیت خواستارم.
انتهای پیام/آ


پیام به مناسبت هفته نیروی انتظامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.