سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز سنجش پزشکی اعلام کرد؛

اعلام ظرفیت پذیرش دستیاری فوق تخصصی/ امروز آخرین فرصت انتخاب محل

داوطلبان مجاز در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۶ فرصت دارند که نسبت به انتخاب محل تحصیل خود در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرصت انتخاب محل آموزش سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی به مدت یک روز تمدید شد.

آن دسته از افراد واجد شرایط شرکت در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته‌های بالینی که موفق به انتخاب محل آموزش نشده‌اند می‌توانند امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ تا ساعت ۲۴ با وارد کردن کد رهگیری و ورود به فرم ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن جدول ظرفیت پذیرش، اولویت‌های محل تحصیل خود را انتخاب کنند.

مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تکمیل فرم انتخاب محل آموزشی در مهلت مذکور به منزله انصراف داوطلب از شرکت در مراحل پذیرش دستیار فوق تخصصی این دوره است.

آزمون کتبی سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار شده است. آزمون شفاهی نیز در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ۹۵ برگزار شد.

ظرفیت پذیرش در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی ۴۱۰ نفر در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ رشته دستیاری فوق تخصصی است.

تمامی داوطلبان از جمله اعضای هیأت علمی، مشمولین سهمیه رزمندگان و ایثارگران، مشمولین پذیرش براساس شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و سایر متقاضیان پذیرش به صورت آزاد که در هر دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی موفق به کسب حدنصاب حداقل ۶۰ درصد نمره تراز شده آزمون مربوطه شده اند می‌توانند محل آموزش خود را تعیین کنند.

پذیرش در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی براساس نمره کل تراز شده مکتسبه داوطلبان آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل تراز شده (بر اساس دوسوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.