سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تاکسی های نو جایگزین تاکسی های فرسوده

850 دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل و نقل خارج و تاکسی های نو جايگزين آنها شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه گفت: 850 دستگاه تاکسي فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل و نقل خارج و تاکسي هاي نو جايگزين آنها شد.
سجاد سليمانی نوسازي ناوگان تاکسيراني کرمانشاه را از مهمترين برنامه هاي اين سازمان در سال جاري عنوان کرد و افزود: طرح نوسازي ناوگان تاکسيراني کرمانشاه از سال گذشته آغاز شد و در اين مدت عمرناوگان تاكسيراني کرمانشاه از 9 سال به هفت سال كاهش يافت.
سلیمانی با اشاره به اينکه در ناوگان حمل ونقل عمومي درون شهري کرمانشاه 1500 دستگاه تاکسي فرسوده با عمر بيش از 10 سال وجود دارد، خاطرنشان کرد: از اين تعداد صاحبان 850 تاکسی موفق به تبديل به احسن تاکسي خود شده و 650 نفر نيز به بانکهاي عامل جهت طي فرآيند تعويض معرفي شده اند.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه، درباره وضعيت نوسازي تاکسي‌هاي فرسوده شهر کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته حدود 850 دستگاه تاکسي در شهر کرمانشاه نوسازي شده که از اين تعداد 800 دستگاه را پيکان هاي فرسوده ناوگان تاکسيراني تشکيل مي دادند.
سليماني با اشاره به اجراي طرح اعطاي 20 ميليون تومان وام براي هر دستگاه تاکسي فرسوده توسط دولت، گفت: در اين طرح 20 ميليون تومان وام با سود 16 درصد و با آورده پنج ميليون تومان به مالکان تاکسي هاي فرسوده تعلق مي‌گيرد، همچنين خودروي اسقاطي اين افراد به مبلغ پنج ميليون تومان خريداري مي‌شود که اين فرصت خوبي براي تاکسيداران است تا تاکسي‌هاي فرسوده خود را نوسازي کنند.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.